In 2009, OTP Bank isi "dubleaza" bugetul de marketing, despre care oficialii bancii spun ca a fost foarte mic anul acesta, institutia urmand sa se concentreze in continuare pe promovarea imaginii si produselor sale pe TV si internet. Laszlo Diosi, CEO OTP Bank, a spus in cadrul unei conferinte desfasurate miercuri ca produsele-vedeta de anul viitor vor fi cartile de credit si depozitele bancare, pentru promovarea carora banca intentioneaza o campanie de educare, mai mult de jumatate dintre romani fiind in continuare "naivi si needucati in utilizarea lor".
Banca nu a precizat la cat se va ridica bugetul de marketing pentru anul viitor. Insa reprezentantii sai au precizat ca pentru promovarea de imagine, o mare parte a bugetului va fi directionat catre televiziuni, atat timp cat "nu exista semne ca romanul s-ar uita mai putin la televizor", comparativ cu tendintele semnalate in Vest. Pe de alta parte, brosurile livrate in sistem drop-mail vor continua sa fie si in 2009 o modalitate preferata de promovare a produselor in strategia de marketing a brandului.
Internetul este urmatorul mediu preferat de comunicare, lucru motivat si de procentul ridicat (67%) al operatiunilor bancare desfasurate online.
Daca anul acesta compania s-a concentrat, in special, pe comunicarea interna pentru a miscsora fluctuatiile de personal, cu un buget relativ mic pentru comunicare externa, pentru 2009 intentioneaza o dublare a bugetului si o mutare a atentiei pe strategia de comunicare cu clientii, aceasta fiind extrem de importanta, in contextul crizei financiare, potrivt lui Diosi. Campaniile de comunicare si de educare a publicului sunt cu atat mai importante cu cat cercetarile initiate la comanda bancii au revelat ca mai mult de jumatate dintre romani sunt "naivi si neinformati" in privinta produselor bancare, mai ales in privinta depozitelor.