Taximetriştii braşoveni freamătă de nerăbdare în aceste zile. Ei se aşteaptă la o majorare a tarifelor. Potrivit unor surse din piaţă, patronii firmelor de taximetrie nu s-au înţeles încă la preţul pe care îl vor afişa în viitor. Proprietarul companiei Martax, Marian Bârsan, ar dori, potrivit acestor surse, un tarif de 1,39 de lei/kilometru, în timp ce Mihai Todoran, proprietarul companiei Todfax, care operează sub brandul Tod, consideră că 1,49 lei/kilometru este un preţ mai aproape de adevăr. Alţi jucători de pe piaţă vor să impună un preţ chiar mai mic decât al celor doi, de 1,37 lei/kilometru, dar proprietarii Martax şi Todfax nici nu vor să audă de acest preţ pe care îl consideră prea mic.
Majorarea tarifelor a fost anunţată, practic, de uniformizarea tarifelor în ultimele zile la 1,15 lei/kilometru, majoritatea firmelor scăzând din preţurile de 1,19lei/kilometru pentru a reduce din timpii morţi ai maşinilor. Taximetriştii braşoveni freamătă de nerăbdare în aceste zile. Ei se aşteaptă la o majorare a tarifelor. Potrivit unor surse din piaţă, patronii firmelor de taximetrie nu s-au înţeles încă la preţul pe care îl vor afişa în viitor. Proprietarul companiei Martax, Marian Bârsan, ar dori, potrivit acestor surse, un tarif de 1,39 de lei/kilometru, în timp ce Mihai Todoran, proprietarul companiei Todfax, care operează sub brandul Tod, consideră că 1,49 lei/kilometru este un preţ mai aproape de adevăr. Alţi jucători de pe piaţă vor să impună un preţ chiar mai mic decât al celor doi, de 1,37 lei/kilometru, dar proprietarii Martax şi Todfax nici nu vor să audă de acest preţ pe care îl consideră prea mic.
Majorarea tarifelor a fost anunţată, practic, de uniformizarea tarifelor în ultimele zile la 1,15 lei/kilometru, majoritatea firmelor scăzând din preţurile de 1,19lei/kilometru pentru a reduce din timpii morţi ai maşinilor.