UPC Romania, unul din jucatorii de pe piata romaneasca de comunicatii fixe, a anuntat ca a ajuns la un portofoliu de 100.000 de clienti pe serviciile de televiziune digitala.
Serviciul de televiziune digitala este disponibila si in pachete 2Play (impreuna cu serviciul de telefonie fixa) sau in pachete 3Play - care contin pe langa televiziune digitala si telefonie fixa si internet.
Pe segmentul televiziunii prin cablu analogice, operatorul a inregistrat o scadere de aproximativ 15%, de la 1,26 milioane de utilizatori, cat avea in septembrie anul trecut, la 1,07 milioane, cat a raportat in septembrie 2008.
Pe segmentul serviciilor de retransmisie a programelor TV prin satelit (DTH – direct to home), UPC Romania, care activeaza pe aceasta piata sub brandul Focussat, a inregistrat o crestere de aproximativ 60%, de la 86.500 de utilizatori, cat se inregistrau la finalul celui de-al treilea trimestru al lui 2007, pana la aproximativ 138.000 de clienti in perioada similara de anul acesta.
Piata serviciilor DTH (direct to home) a atins anul trecut o valoare de 75 de milioane de euro, iar pentru anul acesta se preconizeaza o crestere de 60%, pana la o valoare de 120 de milioane de euro.
In ceea ce priveste segmentul broadband, compania si-a marit portofoliul de clienti cu 42%, pana la un numar de 225.300 de clienti, fata de perioada similara a anului trecut, cand compania avea in portofoliu 157.700 de clienti la internet.
Pana la sfarsitul acestui an se preconizeaza ca numarul utilizatorilor la internet va ajunge la 9 milioane, iar numarul conexiunilor va bate 7,5 milioane.
In ceea ce priveste serviciile de telefonie fixa, UPC Romania a raportat la sfarsitul lunii septembrie peste 120 de mii de clienti, in crestere cu aproximativ 50% fata de perioada similara a anului trecut.
Principalii competitori ai UPC pe piata romaneasca su