Un timişorean şi-a comandat de pe un site o husă din piele pentru volan, pe care a plătit-o în avans. De mai bine de 10 luni o aşteaptă.
În luna februarie a acestui an, Sorin S., din Timişoara, s-a decis să-şi comande de pe un site specializat de „tunning“ o husă din piele pentru volan, în valoare de 300 de lei. A plătit contravaloarea acesteia în avans, urmând ca în două zile să o primească acasă. De atunci au trecut zece luni, iar bărbatul nu a văzut nici husa şi nici nu i s-au returnat banii. Reprezentanţii Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor spun că acest caz se încadrează la înşelăciune, iar reprezentanţii firmei riscă să fie amendaţi şi să răspundă penal.
Telefoane inexistente şi promisiuni neonorate
Timişoreanul spune că a intrat pe site-ul www.pitstoptuning.ro, unde a găsit husa dorită şi a sunat pentru a afla cum poate fi comandată. „Am purtat o discuţie cu responsabilul firmei, care a fost foarte amabil cu mine, transmiţându-mi toţi paşii pe care trebuie să-i urmez pentru a obţine husa“, povesteşte timişoreanul.
Firma Pit Stop Tuning SRL i-a trimis pe e-mail o factură proformă, pentru a plăti în avans produsul. „Nu mi-am pus problema că aş putea fi înşelat. Am plătit suma de 300 de lei prin virament bancar. După două zile urma să mi se trimită husa“, spune Sorin. Însă au trecut mult mai multe zile şi nu a primit husa, aşa că bărbatul a sunat din nou. „Surpriză. Numărul de telefon nu mai exista. Asta e, m-am gândit, se mai întâmplă, aşa că am folosit e-mailul. Am primit cu greu un răspuns de la ei, în care mi s-a zis să stau liniştit că totul se va rezolva. După aceasta, nu am mai primit de la ei niciun semn. Eram convins că am fost înşelat «găină reşte»“, afirmă timişoreanul.
Bărbatul nu s-a lăsat şi după câteva săptămâni a trimis o solicitare nouă pentru un alt produs către ww