Audi America a anuntat ca intentioneaza sa-si promoveze imaginea si in cadrul editiei din 2009 a evenimentului sportiv Super Bowl, dupa ce publicitatea de anul acesta a atras un numar record de vizitatori pe website-ul sau.Compania va transmite un clip de 60 de secunde in timpul primului sfert al jocului din 1 februarie. Purtatorul de cuvant al companiei, Andrew Lipman a refuzat sa precizeze cat va plati Audi pentru acest spatiu publicitar.Postul american de televiziune NBC, care transmite Liga
Audi America a anuntat ca intentioneaza sa-si promoveze imaginea si in cadrul editiei din 2009 a evenimentului sportiv Super Bowl, dupa ce publicitatea de anul acesta a atras un numar record de vizitatori pe website-ul sau.
Compania va transmite un clip de 60 de secunde in timpul primului sfert al jocului din 1 februarie. Purtatorul de cuvant al companiei, Andrew Lipman a refuzat sa precizeze cat va plati Audi pentru acest spatiu publicitar.
Postul american de televiziune NBC, care transmite Liga Nationala de Fotbal incaseaza pana la 3 milioane de dolari pentru 30 de secunde de publicitate. Totusi, conform unor strudii recente, vanzarile se spatii publicitare ale NBC au scazut in ultima perioada din cauza deteriorarii mediului economic.
De asemenea, Lipman a refusat sa precizeze si daca in clipul publicitar va fi prezentat brandul constructorului sau un anumit model auto.
Spotul Audi difuzat in acest an la Super Bowl a prezentat modelul sport R8. Numarul vizitelor pe siteul companiei aproape ca s-a triplat in lunile care au urmat evenimentului sportiv, se arata intr-un comunicat al Audi.
Pe de alta parte, si Hyundai Motor America si site-ul de vanzari auto Cars.com planuiesc sa-si promoveze imaginea in cadrul Super Bowl 2009.
Totusi, General Motors, un client fidel al spatiilor prublicitare in