Fie ca au cumparat francize de mancare sanatoasa sau au conceput propriile retete, antreprenorii din acest domeniu primesc in medie 80 de comenzi pe zi, care aduc venituri de pana la 10.000 de euro pe luna.
Camelia Ciobanu a cumparat in 2006 franciza Juice Zone de sucuri naturale si mancare sanatoasa. Antreprenoarea a initiat aceasta afacere la 32 de ani, fara sa aiba experienta in domeniu. "Faptul ca sunt o mare consumatoare de fructe m-a facut sa demarez aceasta afacere", a declarat ea.
Principalul produs preluat prin intermediul francizei este un cocteil de fructe, denumit smoothie, obtinut din amestecuri de fructe diferite, sucuri naturale si iaurturi. "In diferite combinatii de fructe proaspete si sorbet-uri din fructe, acest smoothie se transforma intr-o bautura delicioasa cu un bogat continut nutritional ce confera portia zilnica de vitamine, cu un gust delicios si greu de refuzat", a adaugat Camelia Ciobanu.
Prima locatie in care s-a deschis producatorul de sucuri naturale este Brasov, insa acum franciza s-a extins si in Bucuresti. "Compania noastra reprezinta o alternativa proaspata si sanatoasa la clasicul fast food. De aceea, nu este nevoie sa cauti clienti pentru aceste produse. Trebuie sa ne dam seama cu totii ca a manca sanatos este un lucru benefic organismului nostru", a explicat antreprenoarea.
Produsele companiei includ, pe langa sucurile naturale, si sandvisuri, supe si salate. "Meniul nostru urmareste satisfacerea necesitatilor clientilor care au nevoie de o masa in graba. De asemenea, incercam intotdeana noi posibilitati pentru a ne diversifica meniul", a explicat ea.
Franciza de origine canadiana a companiei are ca modele de operare kioskurile (care necesita o suprafata cuprinsa intre 10 si 20 mp), barurile (20-50 mp) si lounge (50-140 mp).
Investitiile pentru obtinerea francizei Juice Zone variaza intre