Adina Sorescu si Mihai Ene au parasit doua corporatii pentru a se lansa intr-un nou model de business: o retea de agentii in faza de start-up, cu birouri full service si totusi specializate, care colaboreaza pentru a deservi clientii fiecaruia dintre ele. Agentia mizeaza pe doua atuuri necesare in vremuri de criza: viteza si flexibilitate.
Saptamana aceasta, 101 Worldwide si-a anuntat cel mai recent client: Ultra Pro Computers, pentru care ofera servicii de creatie si strategie. In cele aproape sase luni de la infiintare, agentia a mai atras nume precum Aviva Asigurari de Viata, AMC Pharma (Asonor), Buget Consulting (elephanto.ro), Pneurom, Ganotti Protocol Services. Cei aproape 240.000 euro incasati pana acum depasesc asteptarile initiale.
Agentia functioneaza cu patru angajati, numar pe care cei doi parteneri nu se grabesc sa il mareasca. “In momentul in care ai adus un om si il introduci in schema, iti asumi o mare responsabilitate [..] Poate suna ciudat: atata timp cat suntem conform planului pe care ni l-am facut in avans, ne permitem luxul de a ne subventiona businessul cu bani adusi de-acasa in asa fel incat sa-l construim cum trebuie. Daca facem fundatia si peretii de rezistenta asa cum trebuie, restul sa intampla usor”, spune Mihai Ene, creative partner 101 Worldwide.
Chiar daca face parte dintr-o retea de comunicare cu birouri in cinci tari, 101 Worldwide Romania isi propune sa se mentina “supla” si rapida. “E mai usor sa intorci un iaht decat un petrolier”, spune Ene. Asta in conditiile in care lipsa de flexibilitate si incetineala in adoptarea noilor tendinte in comunicare sunt astazi principalele probleme ale marilor retele.
Inainte de a fonda 101 Worldwide, Mihai Ene era copywriter la Leo Burnett, iar partenera sa, Adina Sorescu, ocupa functia de director general la DDB Bucharest. Dupa ce a petrecut 7 ani in biroul romanesc al mul