Mai multe gări şi halte din Prahova au rămas în beznă, după ce Electrica Muntenia Nord a sistat alimentarea cu electricitate. În această situaţie sunt 27 de gări şi halte CFR din Mai multe gări şi halte din Prahova au rămas în beznă, după ce Electrica Muntenia Nord a sistat alimentarea cu electricitate.
În această situaţie sunt 27 de gări şi halte CFR din Prahova, printre care Gara Sinaia, Câmpina sau Comarnic. În plus, o serie de astfel de spaţii au fost puse sub sechestru de aceeaşi instituţie şi vor fi scoase la vânzare de CFR din ianuarie 2009. Motivul: Electrica Muntenia Nord încearcă să-şi recupereze datoriile în valoare de peste 84 milioane de lei de la CFR.
Astfel, Gara de Sud Ploieşti a fost pusă sub sechestru, la fel ca şi un teren aflat lângă Gara de Vest. Potrivit reprezentanţilor Agenţiei de Furnizare a Energiei Electrice Electrica Muntenia Nord Ploieşti, contractele cu Regionala CFR Bucureşti şi cu Regionala CFR Galaţi însumează debite substanţiale de aproape doi ani, aşa că s-a ajuns în instanţă.
“Sunt datorii începând cu 2007”, a declarat directorul Agenţiei de Furnizare a Energiei Electrice Electrica Muntenia Nord Ploieşti, Paul Ferdoschi. S-a deschis proces şi au început să vină deja primele sentinţe de executare a CFR-ului.
„Stăm cu lumânări, ca pe vremuri“
“Pentru Ploieşti există o datorie de 4,2 milioane de lei, restul de 33 de milioane fiind la Bucureşti. A fost pus sechestru pe o parte din bunurile companiei la Prahova, unde, în afară de Gara de Sud a fost indentificat şi un teren de 4.000 metri pătraţi la Gara Vest şi urmează şi alte bunuri pe care să le execute, probabil în alte gări”, a precizat Ferdoschi.
Tot din cauza datoriilor, interioarele Gării de Nord au fost lăsate în beznă de mai bine de doi ani de zile! „E greu, ne-am dotat cu lanterne, lumânări..