Liniile RATB care au fost introduse in Ilfov si care vor fi considerate nerentabile pot fi desfiintate, conform prevederilor protocolului incheiat intre municipalitate si Consiliul Judetean Ilfov. Chiar daca primarul Sorin Oprescu a anuntat ca mai multe linii ar putea disparea in viitorul apropiat, autoritatile din Ilfov se impotrivesc. "Nu voi fi de acord cu scoaterea autobuzelor de pe trasee. Vreau sa gasesc un sistem optim, astfel incat pierderea suferita sa fie cat mai mica", a declarat Cristache Radulescu, presedintele Consiliului Judetean Ilfov.
Acesta ia in calcul reducerea numarului de curse pe rutele considerate nerentabile, astfel incat sa poata fi mentinute toate cele 51 de trasee. Primarul Oprescu explica decizia prin faptul ca nu se justifica cheltuielile facute. "Exista cateva trasee care sunt ineficiente, exista un consum acolo de benzina, exista o subventie care nu se justifica si atunci ramane ca cei din Consilul Judetean sa fie de acord sa le reasezam", a declarat Oprescu.
Liniile RATB care au fost introduse in Ilfov si care vor fi considerate nerentabile pot fi desfiintate, conform prevederilor protocolului incheiat intre municipalitate si Consiliul Judetean Ilfov. Chiar daca primarul Sorin Oprescu a anuntat ca mai multe linii ar putea disparea in viitorul apropiat, autoritatile din Ilfov se impotrivesc. "Nu voi fi de acord cu scoaterea autobuzelor de pe trasee. Vreau sa gasesc un sistem optim, astfel incat pierderea suferita sa fie cat mai mica", a declarat Cristache Radulescu, presedintele Consiliului Judetean Ilfov.
Acesta ia in calcul reducerea numarului de curse pe rutele considerate nerentabile, astfel incat sa poata fi mentinute toate cele 51 de trasee. Primarul Oprescu explica decizia prin faptul ca nu se justifica cheltuielile facute. "Exista cateva trasee care sunt ineficiente, exista un consum acolo de benzina, exis