Meda Victor, actriţa din filmul "Nunta Mută", al regizorului Horaţiu Mălăele
Cum l-ai convins pe Horaţiu Mălăele să-ţi dea rolul miresei din "Nunta mută"?
A fost un casting în urma căruia dl Horaţiu Mălăele a avut propriile convingeri în ceea ce mă privea pe mine în rolul pe care urma să-l joc.
Care crezi, totuşi, că au fost atuurile tale în acest sens? Te-ai pregătit în vreun fel anume pentru casting?
Ne-am potrivit de minune: eu cu Mara (mireasa din film) şi invers. Nu te poţi pregăti pentru un casting aşa ca şi pentru un examen. Cel mult, poţi învăţa un text pe de rost şi, desigur, un rol important îl are pregătirea sufletească. În acel moment, ştii doar că în faţa ta se va afla regizorul care-ţi va da nişte sarcini legate de rol. Nu ştii nimic dinainte. Iar dacă totuşi există ceva informaţii despre desfăşurarea castingului, poţi avea surpriza ca ţie să ţi se ceară cu totul altceva.
În film au fost nişte scene, chiar la început, în care tu şi partenerul din film aţi simulat un act sexual. Spuneai că te-a şocat oarecum această experienţă. Cum este pentru doi actori, la început de drum în carieră, să joace o astfel de scenă? Există inhibiţii?
În film sunt două secvenţe de dragoste în care a trebuit să fim goi. Scenele care implică o anumită apropiere între personaje – desigur căptuşite cu stare emoţională – sunt delicate, în general. În viaţa reală, desfăşurarea afecţiunii între parteneri presupune un cadru intim. Pe platoul de filmare, nu poţi avea acest cadru, deşi, în final, cei doi rămân singuri în cadru. Tot furnicarul din jur, din spatele camerelor, şi cei care pregătesc filmarea secvenţei, repetiţiile, dublele, toate acestea te stingheresc puţin, oricât de multă experienţă ai avea. Dar tu trebuie să fii, într-o mică măsură, ceea ce se naşte şi respiră. În faţa camerei, trebuie să existe