Producatorul de cafea Strauss Romania (fosta Elite Romania), prezent pe piata autohtona cu brandul Doncafe, isi va mentine anul viitor bugetul de investitii planificat de 10 mil. euro in pofida crizei economice. "Pentru Strauss 2008 a fost anul schimbarii de la Elite la Doncafe, cand am investit 15 milioane de euro, atat in activitatile de productie, packaging, distributie, dar mai ales in promovare. Tinta este sa ne crestem businessul si cota de piata", a spus Matanya Schwartz, directorul general al Strauss Romania, la lansarea primei cafenele Doncafe Brasserie & Espresso Bar. Construita pe o suprafata de circa 250 de metri patrati, cu o capacitate totala de 70-100 de locuri, braseria situata in Piata Dorobanti a fost lansata de grupul Strauss in asociere cu Omega Partner, care detine restaurantul Arcade. Compania Omega Partner este controlata de cinci actionari persoane fizice. "Partenerii nostri au venit cu experienta pe HoReCa. Lansarea braseriei face parte din abordarea noastra strategica, adresandu-ne consumatorilor care au obiceiul de a bea cafeaua in afara casei", a mentionat Schwartz. Anul viitor, Strauss Romania intentioneaza sa deschida inca doua-trei cafenele, atat in Bucuresti, cat si in tara. Pretul pentru un espresso este de 8 lei, un capuccino 11 lei, in timp ce un mic dejun ajunge la 24 de lei. Lanturile cele mai importante de cafenele din capitala sunt Turabo, Starbucks, Cafepedia sau City Caffe. Strauss Romania estimeaza pentru anul viitor mentinerea cifrei de afaceri la nivelul inregistrat in acest an, de 80 mil. euro.
Producatorul de cafea Strauss Romania (fosta Elite Romania), prezent pe piata autohtona cu brandul Doncafe, isi va mentine anul viitor bugetul de investitii planificat de 10 mil. euro in pofida crizei economice. "Pentru Strauss 2008 a fost anul schimbarii de la Elite la Doncafe, cand am investit 15