O familie faimoasa pare sa fie un avantaj in cariera de parfumeur. Poate e din cauza aromelor din vechile conace, poate e vorba de o sensibilitate aparte transmisa din tata in fiu. Cert e ca in noua generatie de parfumeuri de nisa multi au nume celebre si povesti frumos aromate.
Kilian Hennessy, din faimoasa familie producatoare de coniac si nepotul fondatorului LVMH, nu lucreaza in industria de alcool, ci in parfumerie. Pentru el tuberoza e mirosul copilariei, pentru ca toate femeile din jurul sau purtau aceasta aroma, iar crearea unui parfum incepe cu o poveste. De aceea, in colectiile sale, numele sunt foarte importante. De fapt, se compara cu un scenarist, pentru ca el alege povestea, iar cei doi parfumeuri cu care lucreaza construiesc in jurul acordurilor propuse de el.
Intr-un interviu pentru Dupa Afaceri, Kilian a povestit ca nu a fost niciodata tentat de afacerea cu coniac (compania oricum nu mai apartine familiei). A studiat Stiintele comunicarii, iar lucrarea sa de diploma a fost despre semantica mirosului. Unul dintre cei intervievati pentru teza a fost si cel care i-a oferit prima slujba, de assistant product manager, si anume presedintele casei Christian Dior. "Atunci stiam deja ca vreau sa lucrez in domeniu. In paralel cu universitatea am inceput la un moment dat o scoala pentru cei care voiau sa intre in industrie, dar nu ca si creator, ci in marketing. Iar cand am inceput sa miros materia prima am stiut pe loc ca acesta avea sa fie locul unde o sa lucrez". Kilian a lucrat pentru Dior, Gucci si Paco Rabanne, a fost international marketing director pentru Alexander McQueen si a creat primul sau parfum. Ulterior a fost angajat de L'Oreal ca international marketing director pentru parfumurile Giorgio Armani.
Dupa 13 ani in industrie, Kilian si-a lansat propria linie de parfumuri care include nu mai putin de 7 nume, in trei categ