Auchan s-a grăbit să-şi deschidă hipermarket în Militari înainte de Crăciun, deşi clienţii sunt întâmpinaţi în plin şantier. Lanţul francez specializat în produse cu preţ redus se laudă că va fi unul dintre câştigătorii crizei economice. Bucureştenii doritori de chilipiruri s-au înghesuit, ieri, la cumpărături, în hipermarketul Auchan din Militari printre noroaie, betoniere şi huruit de bormaşini.
Francezii de la Auchan s-au grăbit să deschidă magazinul înainte de Crăciun ca să prindă toată vânzoleala specifică acestei perioade şi au ignorat faptul că zona este încă un şantier.
Ba mai mult, parcul comercial din care face parte Auchan va fi gata de inaugurare abia la primăvară. I-a convins să deschidă în pripă faptul că în perioada Sărbătorilor vânzările tuturor magazinelor cresc chiar şi cu 50%.
Câştigătorii portofelului subţire
În plus, Auchan nu are un competitor redutabil în zonă. Lanţul francez specializat în produse cu preţ redus (discounter) se va „duela” în zonă, la ieşirea din Bucureşti înspre Piteşti, doar cu Carrefour şi Metro.
„Magazinul este finalizat şi securizat, nu e pericol pentru clienţi. Dincolo de porţile magazinului este încă şantier, dar asta nu ne-a împiedicat inaugurarea”, a dat asigurări Régis Mougel, directorul general al Auchan.
Potrivit şefului de la Auchan, magazinele de tip discounter vor avea cel mai mult de câştigat de pe urma crizei economice. „În România se resimte deja o scădere a puterii de cumpărare, iar, în aceste condiţii, românii se vor îndrepta spre produse mai ieftine.
Sunt convins că la Auchan vor continua să se vândă bine alimentele, în timp ce electrocasnicele înregistrează deja o scădere importantă”, a mai adăugat francezul.
Magazinul din Militari are o suprafaţă de vânzare de 12.500 de metri pătraţi, cu o trei