COMUNICAT DE PRESĂ de la RAJA Constanţa
În ultimii ani, preocuparea pentru calitate a evoluat remarcabil şi tot mai multe organizaţii din România care oferă servicii publice de alimentare cu apă şi de canalizare acordă o atenţie deosebită implementării şi menţinerii unui sistem de management al calităţii, în scopul creşterii satisfacţiei clientului (consumatorului), dar şi pentru funcţionarea eficace a unui sistem de management integrat al calităţii.
Conformitatea cu standardul este un numitor, un limbaj comun a mai multor entităţi, din toate domeniile. Managementul integrat al calităţii prin obţinerea certificatelor impuse de standardele internaţionale, reprezintă doar recunoaşterea viabilităţii şi rentabilităţii unei societăţi pe plan mondial.
În acest context, la nivelul S.C. RAJA S.A. Constanţa a apărut necesitatea stringentă a elaborării unei strategii şi politici în domeniul calităţii. Astfel, printr-o muncă susţinută şi laborioasă, începută în 2003, de către noua echipă managerială, s-a reuşit implementarea sistemului de management al calităţii. În octombrie 2004 s-a obţinut Certificatul ISO 9001:2000 eliberat de către Societatea Română pentru Asigurarea Calităţii, certificat ce a venit ca o recunoaştere a muncii depuse în acest sens.
Eforturile nu s-au oprit însă, aici, societatea RAJA SA Constanţa reuşind şi implementarea sistemului de management de mediu, dar şi cel de sănătate şi securitatea muncii. În urma unei analize minuţioase efectuată de către o echipă de auditori ai organismului de certificare SRAC Bucureşti, SC RAJA SA a obţinut cele două certificate de mediu şi sănătate şi securitatea muncii, conform SR EN ISO 14001: 2005 şi OHSAS 18001: 1999, devenind prima societate la nivel naţional care a reuşit implementarea unui sistem de management integrat calitate - mediu - sănătate şi securitate în muncă.
În această perioadă