Parlamentarii nou aleşi ai diasporei au decis să comunice cu electoratul lor prin intermediul Internetului. Astfel, în ultimele zile, ei au lansat site-uri interactive, pe care votanţii le pot Parlamentarii nou aleşi ai diasporei au decis să comunice cu electoratul lor prin intermediul Internetului. Astfel, în ultimele zile, ei au lansat site-uri interactive, pe care votanţii le pot adresa întrebări sau le pot lăsa mesaje.
Majoritatea se declară pentru folosirea acestui tip de comunicare, ţinând cont că distanţele sunt mult mai mari decât cele pe care le au de parcurs parlamentarii din ţară. De asemenea, oricâte birouri parlamentare ar deschise, ele ar fi oricum insuficiente.
Mesaje, motto-uri şi poveşti
Senatorul PNL Raymond Luca a fost ales în colegiu SUA- Canada- Africa. De curând, acesta şi-a lansat un site care are ca mesaj de deschidere „Liberal pentru Senat” , iar ca motto „Libertate- Unitate- Legalitate- Prosperitate”, www.raymondluca.com. Aici, alegătorii pot găsi biografia liberalului, planurile pe care le are pentru Parlament şi îi pot adresa mesaje.
Deputatul PDL Mircea Lubanovici, ales în colegiul SUA-Canada, are şi el un site „proaspăt”- http://www.lubanovici.us. Lubanovici este „Candidatul care te reprezintă”. Pe site-ul său se pot găsi informaţii despre deputat, mesajele şi programul său politic.
El povesteşte şi despre modul în care a reuşit să facă bani încă de tânăr, punând în practică pasiunea pentru fotografie. „Înca nu împlinisem vârsta de 18 ani şi deja devenisem independent din punct de vedere financiar. Puteam să-mi ajut şi părinţii când aveau nevoie”, spune Lubanovici.
În timp ce noii parlamentari de mai sus de abia şi-au deschis site-urile, colegii de la PDL – Viorel Badea şi William Brînză le-au lăsat “să moară” pe cele folosite în campanie, şi care n-a