Gigi Becali şi-a câştigat notorietatea profitând de slăbiciunile şi foamea de scandal ale televiziunilor. Cu scandalurile „marca Becali”, afaceristul şi-a cucerit simpatia televiziunilor, acumulând un capital de popularitate care s-a dovedit inutil. Vorbeşte poticnit şi bolovănos la „Dan Diaconescu Direct”. Împarte bani săracilor. Urlă şi-i înjură pe jurnalişti. Îl dă afară pe Cornel Nistorescu din studioul talk-show-ului „Miezul problemei”. Îşi face cruci mari la icoane.
Achită locatarilor din zona Zăbrăuţi taxele pentru conectarea la curentul electric. Construieşte case pentru sinistraţii din Vadu Roşca. Îl concediază pe Hagi. Bea vin cu Băsescu la Golden Blitz. Intră furios la DNA.
Iese vesel de la DNA. Oriunde se află Gigi Becali, există televiziune. „Sunt la televiziune, deci exist”, pare să fie sloganul milionarului.
Începând cu anul 2002, când a preluat Steaua, Gigi Becali a fost promovat insistent de Pro TV. Ştiriştii postului au fost primii jurnalişti care i-au sorbit fiecare cuvânt. Se spune că ar fi fost comanda patronului Adrian Sârbu, care, în schimbul unor datorii ale unor firme din grupul Media Pro, i-ar fi făcut publicitate mascată clubului Steaua, hotelului Marriott şi lui Becali însuşi.
Relaţia Media Pro – Becali sub aspect jurnalistic s-a judecat şi la Clubul Român de Presă (la începutul anului 2007), dar nu s-au găsit probe... Şi Garda Financiară şi-a propus să analizeze cazul, dar a renunţat.
Oricum, se poate spune că Pro TV a fost rampa pe care s-a lansat „naveta Becali” în universul mass-media. Produsul Becali a fost imediat preluat de moderatorii de talk-show-uri. Dan Diaconescu i-a dat cheia garsonierei sale de la OTV.
Mădălin Ionescu i-a permis să-şi bage picioarele în „Miezul problemei” (vă amintiţi când şi-a cocoţat picioarele fără şosete pe masa din studio