In primele 10 luni de la lansare (martie 2008), hotelul Ramada Plaza, a treia unitate deschisa sub brandul Ramada in Bucuresti, a inregistrat un grad de ocupare de 53%, incadrandu-se astfel in estimarile initiale. Pentru anul 2009, reprezentantii hotelului estimeaza o rata medie de ocupare de 60-65%. “Inregistram ritmul de dezvoltare estimat la deschidere, un ritm de crestere bun pentru un hotel aflat in primul an de operatiuni. Piata clientilor de 4 stele superior a avut anul acesta o a
In primele 10 luni de la lansare (martie 2008), hotelul Ramada Plaza, a treia unitate deschisa sub brandul Ramada in Bucuresti, a inregistrat un grad de ocupare de 53%, incadrandu-se astfel in estimarile initiale. Pentru anul 2009, reprezentantii hotelului estimeaza o rata medie de ocupare de 60-65%.
“Inregistram ritmul de dezvoltare estimat la deschidere, un ritm de crestere bun pentru un hotel aflat in primul an de operatiuni. Piata clientilor de 4 stele superior a avut anul acesta o ajustare, o miscare fireasca a dezvoltarii pietei hoteliere si a diversificarii tipurilor de oferte“, a declarat Daniel Ben Yehuda, directorul general al Ramada Plaza Romania. Acesta a mai precizat ca in acest moment exista pe piata locala hoteluri corespunzatoarea tuturor necesitatilor.
“Pe piata hoteliera autohtona a fost anuntata o descrestere a ratei de ocupare, dar noi credem ca aceasta descrestere nu corespunde realitatii deoarece comparatiile se fac doar cu anul 2007, un an care a fost o exceptie”, spune Elena Mesina, director de marketing si vanzari Ramada Plaza Bucharest.
“Anul viitor noi estimam o crestere a ratei de ocupare pentru Ramada Plaza pe care o vizam prin targhetarea unor piete noi (cum ar fi cea din Rusia), cresterea numarului de turisti romani si o crestere a cererii prin combinarea ofertelor Ramada Plaza si Ramada Parc Bucharest”, a mai adaugat aceasta.