Intr-o lume a oamenilor mari copiii merita si ei spatiul lor, astfel ca magazinele destinate in exclusivitate celor mici au inceput sa ia avant.
Mihaela Rosoiu si Mihaela Brod au decis ca hainele pentru copii, jucariile, accesoriile, mobilierul sau produsele de ingrijire sunt cele necesare pentru a construi un univers in jurul copilului.
In 2003, Mihaela Rosoiu deschidea impreuna cu sotul sau, Chic Bebe, un magazin online, ce gravita in jurul copiilor. Incercarea a venit ca o metoda de a promova un magazin "fizic" pe care il deschisese impreuna cu sotul sau in 2002 si care "din cauza deschiderii in aceeasi zona a unor hipermarketuri promitea sa se inchida", marturiseste antreprenoarea. Cand s-au hotarat sa patrunda in acest sector de business, ea la varsta de 25 ani, iar sotul sau la 31 ani, experientele pe care se putea fundamenta aceasta afacere erau cea de parinte si cativa ani petrecuti in comert. "Din 2000 pana in 2002 eu am stat acasa in concediu postnatal si impreuna cu sotul meu ne-am lovit frecvent de problema achizitiei articolelor pentru copii. Nu le gaseam, nu aveam timp sa mergem la cumparaturi."
Dificultatile intampinate au condus la lansarea unei afaceri in domeniu. Businessul a demarat greu. Intr-o prima faza antreprenoarea a contractat o firma de web design care a construit magazinul online. Urmatoarea etapa a fost cea de gasire a furnizorilor.
"A fost greu sa gasim furnizori si sa incheiem contracte cu acestia, deoarece marea majoritate nu aveau o baza de date cu produse, fotografii si descrieri ale acestora, asa ca cel mai greu a fost sa populam baza de date." De aici lucrurile si-au urmat cursul. Odata cu lansarea magazinului online, antreprenorii au decis ca distribuirea de flyere in parcuri, destinatia preferata a copiilor, este cea mai buna metoda de promovare. Inceputul a fost timid, la categoria angajati numaru