Producatorul de lactate LaDorna, achizitionat anul acesta de grupul francez Lactalis, are incepand cu luna decembrie un nou director de marketing in persoana Geaninei Babiceanu, care vine de la producatorul chipsurilor Chio.
Geanina Babiceanu, 36 de ani, absolventa a Academiei de Studii Economice din Bucuresti, a detinut timp de patru ani si jumatate functia de marketing manager al producatorului Intersnack Romania, companie care detine in portofoliu marci precum Chio Chips sau Pom-Bar.
"Geanina a fost angajata companiei pana la data de 1 decembrie a acestui an", au declarat pentru ZF reprezentantii producatorului de chipsuri.
Anterior, ea a facut parte din echipa Kraft Foods timp de trei ani, ca brand manager al marcii Poiana, dupa ce mai bine de un an a detinut functia de account manager al agentiei de cercetare a pietei AC Nielsen.
Babiceanu va fi primul director de marketing al companiei, tinand cont ca in perioada in care grupul LaDorna era detinut de Jean Valvis, aceasta functie era indeplinita chiar de antreprenorul elvetian. Grupul francez nu a dorit sa comenteze numirea directorului de marketing.
Lactalis a adus primii manageri de origine franceza la conducerea operatiunilor din Romania in luna august a acestui an, imediat dupa ce tranzactia prin care Valvis a realizat exit-ul din afacerea LaDorna a fost aprobata de Consiliul Concurentei.
In acel moment, francezii au numit expati in pozitii cheie precum cea de director de productie al fabricii de la Vatra Dornei, cea director financiar, mandatul de director general fiindu-i atribuit francezului Wilfried Lebas. Producatorul francez de lactate si-a dorit o achizitie pe piata locala a lactatelor inca din 2004, an in care a intrat pe piata din Republica Moldova. In ultimii ani, francezii au continuat sa realizeze achizitii in Europa de Est si sa poarte discutii cu propri