Lucrările de extindere a şoselei de centură continuă în 2009 cu construirea celui de-al doilea pod peste Crişul Repede.
Deşi părea imposibil, având în vedere experienţa altor lucrări de infrastructură, astăzi s-a dat în folosinţă primul tronson al centurii orădene, care a fost lărgit parţial la 4 benzi. Pe porţiunea de centură dintre Bulevardul Ştefan cel Mare şi Calea Sântandreiului, în lungime de 3,6 km, au fost efectuate din luna iulie lucrări de introducere a canalizării, reţelelor de apă şi subtraversare a conductelor de termie, după care s-au realizat carosabilul şi sensurile giratorii. „Era normal ca lucrarea să fie încheiată la termenul promis, 15 decembrie, deoarece a fost altfel coordonată şi organizată. Am avut un singur constructor, nu doi sau trei ca la alte artere reabilitate, ceea ce a fost mult mai bine” spune viceprimarul Gheorghe Carp, coordonatorul lucrărilor.
Deşi părea imposibil, având în vedere experienţa altor lucrări de infrastructură, astăzi s-a dat în folosinţă primul tronson al centurii orădene, care a fost lărgit parţial la 4 benzi. Pe porţiunea de centură dintre Bulevardul Ştefan cel Mare şi Calea Sântandreiului, în lungime de 3,6 km, au fost efectuate din luna iulie lucrări de introducere a canalizării, reţelelor de apă şi subtraversare a conductelor de termie, după care s-au realizat carosabilul şi sensurile giratorii. „Era normal ca lucrarea să fie încheiată la termenul promis, 15 decembrie, deoarece a fost altfel coordonată şi organizată. Am avut un singur constructor, nu doi sau trei ca la alte artere reabilitate, ceea ce a fost mult mai bine” spune viceprimarul Gheorghe Carp, coordonatorul lucrărilor.
Extinderea continuă
Pentru ca cei doi beneficiari, Compania de Apă Oradea şi Ministerul Transporturilor să poată recepţiona lucrarea la timp, firma constructoare Selina Invest şi-a extins programul de lucr