Grupul polonez Tymbark Maspex Romania, care produce sucurile Tymbark si Tedi, precum si produsele instant La Festa, a inregistrat o crestere a volumului vanzarilor peste nivelul pietei, pentru toate cele trei segmente de bauturi instant, potrivit reprezentantilor firmei care citeaza datele companiei de cercetare de piata Nielsen. Produsele 3 in 1, comercializate sub brandul La Festa, au inregistrat in perioada ianuarie-septembrie o crestere in volum de 34%, fata de anul trecut, in conditiile in care ritmul de crestere al pietei a fost de 28%, potrivit datelor companiei. Pentru aceeasi perioada, segmentul cappuccino a crescut in volum cu 13%. "Pe perioada verii bauturile calde inregistreaza o scadere, incepand sa se revigoreze din luna octombrie", a declarat Catalin Iagaru, senior brand manager pe divizia de produse instant din cadrul Tymbark Maspex Romania. Rezultatele vin in urma investitiilor in brandul La Festa, rebranding-ul fiind realizat la sfarsitul anului 2007. Compania a relansat in toamna anului trecut sub un nou design marca La Festa, pentru care a alocat doua milioane de euro, valoare calculata la rate card. Rebrandingul a fost declansat de cresterea cu 20% a veniturilor companiei din vanzarea de produse instant in trimestrul trei. Reprezentantul companiei estimeaza ca vanzarile la nivelul pietei bauturilor instant vor creste cu aproximativ 15% in decembrie-februarie, fata de ultimul trimestru al acestui an. Compania a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 57 mil. euro si un profit net de un milion de euro. Tymbark Maspex detine pe divizia de sucuri brandurile Tedi, Tymbark sub umbrela caruia se comercializeaza toate categoriile de produs: nectar, juice 100% si still drink, dar si alte branduri, cum ar fi: Carotella, Duo Fruo, Ciao, Life si Figo.
Grupul polonez Tymbark Maspex Romania, care produce sucurile Tymbark si Tedi, pr