De -acum, Moldovenii fac cumpărături în stil occidental.O haină de fiţe, o cafea băută în tihnă ascultând în surdină o muzică bună sau plăcerea de a urmări un film cu efecte sonore speciale cu ajutorul sistemelor de sunet şi proiecţie de ultimă generaţie. Toate acestea sunt posibile de-acum, după ce un colos din sticlă şi oţel care a înghiţit peste 50 de milioane de euro, adică mai bine de jumătate din bugetul Chişinăului pe un an, a răsăr De -acum, Moldovenii fac cumpărături în stil occidental.O haină de fiţe, o cafea băută în tihnă ascultând în surdină o muzică bună sau plăcerea de a urmări un film cu efecte sonore speciale cu ajutorul sistemelor de sunet şi proiecţie de ultimă generaţie. Toate acestea sunt posibile de-acum, după ce un colos din sticlă şi oţel care a înghiţit peste 50 de milioane de euro, adică mai bine de jumătate din bugetul Chişinăului pe un an, a răsăr De -acum, Moldovenii fac cumpărături în stil occidental.
O haină de fiţe, o cafea băută în tihnă ascultând în surdină o muzică bună sau plăcerea de a urmări un film cu efecte sonore speciale cu ajutorul sistemelor de sunet şi proiecţie de ultimă generaţie. Toate acestea sunt posibile de-acum, după ce un colos din sticlă şi oţel care a înghiţit peste 50 de milioane de euro, adică mai bine de jumătate din bugetul Chişinăului pe un an, a răsărit, de curând, în capitala Republicii Moldova.
Shopping Malldova, primul mare centru comercial din Moldova, se lăţeşte pe o suprafaţă de 70.000 de metri pătraţi, în care au fost deschise peste 100 de magazine, un supermarket, locuri de joacă pentru copii, cafenele şi un cinematograf multiplex cu şase ecrane. Specialiştii cred că, zilnic, aproape 20.000 de moldoveni vor trece pragul mall-ului pentru cumpărături sau măcar pentru a se plimba cu liftul sau pe scările rulante care urcă la toate cele patru etaje ale clădirii.