În spatele unui eveniment de succes sta o munca sustinuta, al carei start este crearea propriului brand. “Top 100” continua seria celor sase editii ale evenimentului “Omul Anului”. În 2008, organizatorii s-au racordat la cerintele pietei si au decis schimbarea structurii brandului si a targetului acestuia. Mircea Dragoi este unul din cei mai cunoscuti specialisti în branding din România. A contribuit la revolutionarea pietei marcilor autohtone, dar si internationale, încercând profesionalizarea mesajului de comunicare al acestora. “Nasterea unui brand nu este un proces foarte complicat, ai o gramada de informatii care îti dau începutul, practic trebuie doar sa sti sa culegi aceste informatii si sa le abstractizezi, sa le pui… sa le transformi într-o sigla de exemplu , pe care sa o comunici pietei cât mai coerent”, spune Mircea Dragoi care apeleaza, în crearea unui brand, la cele mai noi teorii în domeniu, dar sustine ca cea mai importanta este cunoasterea publicului-tinta si a pietei careia i te adresezi.
“În principal instrumentele vizuale, deci vorbim de grafica, vorbim de design, de print, de animatie si tot ce este important este sa asiguri ca exista consecventa. Deci elementele acestea luate separat trebuie sa comunice ca într-o simfonie, trebuie sa comunice clar pietei mesajul”, sustine designerul “Top 100”, care crede ca “În cazul evenimentului este destul de simplu, e vorba de un eveniment care promoveaza oamenii târgumureseni, liderii târgumureseni si e clar ca e un set de valori care se regasesc inclusiv la nivel de culoare, de fonturi, care sunt elegante, care exprima influenta, exprima puterea, deci nu putem merge pe culori mai iesite din paleta.”
Mircea Dragoi a fost designerul de brand care a creat identitatea evenimentului “Omul anului”, unul care a intrat puternic în constiinta comunitatii locale. “M-am apropiat de evenimentul ”Om