Pentru Dana Jianu, managerul Proestetica, medicina a fost, dintotdeauna, o pasiune. A devenit, mai apoi, profesie, şi s-a transformat într-un business. A terminat facultatea de medicină în 1988. A ales apoi o specializare deosebită: chirurgia plastică. De aici pånă la chirurgia estetică, domeniul care i-a plăcut cel mai mult, nu a mai fost decåt un singur pas. Însă unul destul de nesigur, pentru că, în Romånia, se ştia puţin despre această ramură a medicinei.
Pentru Dana Jianu, managerul Proestetica, medicina a fost, dintotdeauna, o pasiune. A devenit, mai apoi, profesie, şi s-a transformat într-un business.
A terminat facultatea de medicină în 1988. A ales apoi o specializare deosebită: chirurgia plastică. De aici pånă la chirurgia estetică, domeniul care i-a plăcut cel mai mult, nu a mai fost decåt un singur pas. Însă unul destul de nesigur, pentru că, în Romånia, se ştia puţin despre această ramură a medicinei. „Am avut şansa unor specializări în străinătate, şansă pe care mi-am căutat-o, pentru că şansele există, dar trebuie să le descoperi“, a spus Dana Jianu reporterilor Capital TV. Aşa a ajuns la Hamburg, într-o clinică privată. „Acolo, m-am deprins şi familiarizat cu tot ceea ce înseamnă dezvoltarea şi practicarea chirurgiei extrem de civilizat, într-un mediu privat, cu toată aparatura. A devenit pentru mine un model: şi maestrul meu, şi clinica, şi relatia medic-pacient“, îşi aminteşte Dana Jianu. S-a întors în Romånia cu un singur gånd: să deschidă, împreună cu soţul ei, un cabinet privat. Aşa că, în scurt timp, a devenit antreprenor. A văzut modelul de business, dar nu a realizat de la început cåt de important este să intri pe o nişă. A avut însă noroc, iar afacerea s-a dezvoltat de la sine. „Aveam multe ramuri atunci: psihologie, oftalmologie, cardiologie, masaj, pediatrie, dar publicul a selectat îndeosebi chirurgia estetică şi chirurgia