- Cultural - nr. 224 / 17 Decembrie, 2008 Intre 9 si 13 decembrie a.c., s-a desfasurat, la Bucuresti, editia a V-a a "Case Study 2008", un concurs de studii de caz adresat studentilor, masteranzilor si doctoranzilor din intreaga tara. Case Study este in primul rand o provocare, aceea de a gasi intr-un timp relativ scurt (doua zile) o solutie la o problema reala sau ipotetica prezentata de fiecare companie partenera la acest eveniment, celor admisi in concurs. Anul acesta, companiile participante - Bosch, Microsoft, For People, PricewaterhouseCoopers, Romtelecom, Rehau - au avut cate 5 sau 6 echipe care au incercat sa gaseasca cele mai bune solutii si strategii la problemele prezentate. Studiile de caz sunt atat din domenii diverse, precum si economice si de comunicare. Echipele participante au fost alese dintr-un numar total de circa 180 de persoane inscrise, concurenta fiind foarte mare. Ca in orice concurs, cea mai buna solutie a fost premiata. Astfel, a fost desemnata cate o echipa castigatoare pentru fiecare studiu de caz. Printre criteriile de jurizare pe care s-a pus accentul s-au numarat spiritul analitic, modul in care au fost utilizate informatiile initiale, creativitatea solutiei si modul in care ea este prezentata, precum si felul in care membrii echipei au colaborat. Echipa Dip AiDias, formata din targumureseanul Andrei Balint (student anul III Comunicare si PR, FSPAC, UBB Cluj-Napoca), Bogdana Fernea (master PR, an I la FSPAC, UBB Cluj-Napoca) si Alina Balas (studenta, an III, Jurnalism, FSPAC, UBB Cluj-Napoca) a castigat locul 1 la "Case Study 2008", prezentand cea mai buna solutie la studiul de caz al companiei For People. Acesta echipa a conceput o campanie de promovare a diviziei ForStudent din cadrul companiei anterior mentionate, avand la baza ca obiective atragerea cat mai multor studenti pentru participarea la cursurile si seminariile organiza