Un bucureştean şi-a comandat o pereche de ochelari la Optinova, însă nu a putut să-i poarte pentru că nu erau bine făcuţi. În ciuda reclamaţiilor, firma refuză să-i schimbe. Sursa: Reuters
Opereche de ochelari prescrişi greşit la un centru de optică din Capitală au dat dureri de cap unui tânăr şi la propriu, şi la figurat. După ce a plătit aproape 500 de lei pentru ochelarii făcuţi într-un centru Optinova din zona Unirii, tânărul a avut dureri groaznice de cap şi de ochi. A mers să reclame problemele, însă, în ciuda „reparaţiilor“ făcute, durerile au persistat. După ce a verificat lentilele la un alt centru de specialitate, a avut surpriza să constate că ochelarii aveau probleme grave care-i puneau sănătatea în pericol.
Dureri insuportabile de cap şi ochi, ameţeli şi dezechilibru
Bucureşteanul spune că şi-a comandat ochelarii, în luna octombrie a acestui an, la Optinova Unirii, unde i s-a făcut şi o consultaţ ie medicală. Comanda a inclus rama ochelarilor, lentilele şi montajul acestora.
Bărbatul şi-a ridicat ochelarii într-o săptămână, dar când i-a probat a simţit ceva anormal „în ceea ce priveşte focalizarea“, însă cei de la Optinova i-au spus că are nevoie de o perioadă de adaptare pentru trei-patru zile. „Nu am simţit însă nicio ameliorare după cele patru zile, ci doar dureri insuportabile de cap şi ochi, ameţeli şi dezechilibru. M-am reîntors la Optinova şi le-am explicat problema. În prima fază au spus că nu m-am adaptat încă, fiindcă asta durează, dar la insistenţele mele au măsurat ochelarii. S-a dovedit a fi greşit calculată distanţa interpupilară cu câţiva milimetri, aşa că ochelarii au rămas la ei pentru refacere. Una dintre doamnele de acolo a încercat să-mi modifice distanţa dintre lentile strâmbându-mi ramele“, povesteşte Mihai.
Lentile fără certificat de garanţie
După mai bine