Generali, una din primele zece companii din piata asigurarilor, a lansat ieri campania de raspundere civila auto obligatorie (RCA) 2009-2010, oferindu-le reduceri de 20% clientilor care au copii si asistenta rutiera gratuita tuturor asiguratilor. "Generali are tarife RCA segmentate, calculate in functie de capacitatea cilindrica a autovehiculului, varsta asiguratului si localitatea de domiciliu a acestuia. Compania acorda reduceri semnificative pensionarilor si persoanelor cu deficiente locomotorii. De asemenea, beneficiaza de discount-uri: parintii, asiguratii care platesc integral prima si cei care detin si o alta asigurare la Generali", au declarat oficialii asiguratorului. Campania RCA se va desfasura in perioada decembrie 2008-ianuarie 2009 pe canale ca TV, radio, presa scrisa, pliante, SMS, aplicatii online si altele. Generali a inregistrat in primele noua luni prime brute subscrise de 318,9 milioane lei (peste 87 mil. euro), cu 13,5% mai mult fata de aceeasi perioada a anului trecut. In asigurari de viata, vanzarile au urcat cu 50%, pana la 63,7 milioane de lei (17,5 milioane de euro), iar asigurarile generale au crescut cu 7%, ajungand la 255,1 milioane de lei (70 de milioane de euro) la sfarsitul lunii septembrie. Generali face parte din Generali PPF, un joint-venture care opereaza in Europa Centrala si de Est, care mai detine pe piata locala Fata Asigurari, Ardaf, RAI si Generali Pensii.
Generali, una din primele zece companii din piata asigurarilor, a lansat ieri campania de raspundere civila auto obligatorie (RCA) 2009-2010, oferindu-le reduceri de 20% clientilor care au copii si asistenta rutiera gratuita tuturor asiguratilor. "Generali are tarife RCA segmentate, calculate in functie de capacitatea cilindrica a autovehiculului, varsta asiguratului si localitatea de domiciliu a acestuia. Compania acorda reduceri semnificative pensionarilor