Romanii vor cheltui in urmatoarele doua saptamani ale lunii decembrie aproximativ 50 milioane de RON pentru achizitionarea de produse din segmentul de entartaiment si gaming, conform estimarilor Flamingo International, unul dintre cei mai importanti retaileri de pe piata locala de electronice, electrocasnice si IT&C. Conform reprezentantilor companiei, in perioada premergatoare Craciunului romanii se indreapta preponderent spre segmentul de entartaining si gaming, in ciuda crizei financiare
Romanii vor cheltui in urmatoarele doua saptamani ale lunii decembrie aproximativ 50 milioane de RON pentru achizitionarea de produse din segmentul de entartaiment si gaming, conform estimarilor Flamingo International, unul dintre cei mai importanti retaileri de pe piata locala de electronice, electrocasnice si IT&C.
Conform reprezentantilor companiei, in perioada premergatoare Craciunului romanii se indreapta preponderent spre segmentul de entartaining si gaming, in ciuda crizei financiare. “Produse precum MP3, console de jocuri, produse de tip gadget (foto, video), si bineinteles notebook-urile, vor fi cele mai vandute produse in sezonul de iarna”, apreciaza oficialii Flamingo.
“In pofida crizei economice pe care o traversam in momentul actual, decembrie ramane prin traditie o luna profitabila in ceea ce priveste valoarea vanzarilor estimate pentru magazinele Flamingo Computers, Flanco si Flanco World, fapt sustinut si de primele 2 saptamani ale lunii decembrie in care am inregistrat o crestere de 100% a vanzarilor totale comparativ cu luna noiembrie”, a declarat Jiri Rizek, CEO Flamingo International. Acesta a mai precizat ca tendinta sa fie mentinuta pana la finele lunii decembrie.
Flamingo International se asteapta ca ultimele doua saptamani ale lunii decembrie sa genereze vanzari de peste 65% din valoarea totala estimata pentru sezonul de iarna. @N