Bogdan Chiriţoiu lansează CineStar, pachet de producţii de cinema, la care a lucrat aproape un an. Dacă ar fi să aleagă, Bogdan Chiriţoiu s-ar ocupa de un post tv sportiv, însă unul fără fotbal. Poate doar cu rugby şi şah. Dacă asta ar fi posibil în industria media autohtonă. Chiriţoiu, un bărbat cu trăsături încă adolescentine pentru cei 38 de ani din buletin, şi-a început cariera în locul unde s-au format câţiva dintre cei mai importanţi manageri din industria media românească, la Canal 31, post tv deţinut de Adrian Sârbu şi rebranduit mai târziu în actualul Pro TV.
A cărat, a arhivat şi a curăţat etichetele de pe casete mult timp, până când a fost selectat de Ilie Ciurescu, vechi jurnalist tv, pentru postul de comentator sportiv. A fost punctul zero al carierei sale de om de televiziune, iar bucătăria Pro TV-ului a fost locul propice de unde putea să fure meserie.
Majordom S.A., prima firmă a lui Chiriţoiu
Chiar dacă a lucrat în agenţii precum D’Arcy ca account manager, publicitatea nu l-a atras, pentru că nu avea control deplin asupra proiectelor de care se ocupa. Nu erau ale lui.
Aşa a pus pe picioare, împreună cu soţia sa, Roxana Chiriţoiu, propria firmă de îndeplinire de comenzi, „James Butler”, sau, în traducere liberă, Majordomul S.A. Cei doi tineri şi-au construit afacerea în jurul personajului, un servitor loial şi demn de încredere. Un adevărat „manager în miniatură“.
De fapt, asta le era şi meseria: îndeplineau aproape orice comandă pentru clienţii lor, de la cumpărături şi până la plata facturilor. Chiriţoiu spunea atunci că dacă un client i-ar cere un elefant roz, el ar lua unul gri, l-ar vopsi şi i l-ar duce personal. Au plantat pomi sau au urmărit şoareci timp de doi ani, după care au vândut firma. „Trebuie să mai treacă timp până când vom înţelege că timpul costă şi că e mai bin