Pe o piata extrem de concurentiala, estimata pentru acest an la peste 700 de milioane de euro, dominata in special de marii producatori de beton ca Lafarge, Holcim sau Carpatcement, un nou jucator intra pe acest sector, cu o investitie de 9 milioane de euro.
Compania austriaca Wopfinger Transportbeton, care face parte din grupul Schmid Industrie Holding, a decis sa intre anul acesta pe piata locala, dupa o investitie de aproximativ 9 milioane euro, investitie care a vizat constructia a doua statii de betoane cu o capacitate zilnica de productie de 1.000 metri cubi, una in Clinceni si cealalta in Chitila, judetul Ilfov, precum si o balastiera, situata in judetul Dambovita.
Wopfinger Transportbeton mizeaza pe o experinta de peste 20 de ani pe care o are in spate la nivel de grup, iar pentru anul viitor isi propune o cifra de afaceri de 11 milioane de euro.
Strategia companiei este sa atace zona Capitalei, care a atras cea mai mare parte a investitiilor imobiliare si de infrastructura, iar ulterior sa se extinda la nivel national spre vestul tarii.
Activitatea Wopfinger se desfasoara in prezent cu precadere in zona de nord si vest a Capitalei, cele doua unitati de productie fiind amplasate astfel incat sa deserveasca cel mai bine regiunile conexe. Pentru a putea livra beton si in alte zone din jurul celor doua unitati de productie, conducerea Wopfinger doreste sa investeasca in dezvoltarea conceptului de statii mobile de beton, amplasabile direct pe santiere, ceea ce ar reduce timpul de livrare precum si costurile cu transportul betonului.
"Cele doua unitati de productie deservesc in special Capitala si cu precadere zonele de nord si de vest ale Bucurestiului, insa Wopfinger doreste sa promoveze conceptul de statii mobile de beton, care sa permita productia de beton exact pe santier. In prezentWopfinger ofera si servicii de transport