Yahoo este in faza de testare cu un proiect de introducere a mesajelor publicitare in ferestrele de chat la programul Yahoo Messenger.
Pana acum, Yahoo nu a afisat mesaje publicitare decat in fereastra de afisare a contactelor, arata Cnet.com.
Testele au inceput in august si se vor sfarsi in decembrie, potrivit reprezentantilor Yahoo, care au adaugat ca implementarea acestui proiect va duce la o dezvoltare mai buna a resurselor de web gratuite.
"Yahoo Messenger este un serviciu gratuit pentru utilizatori, iar scopul nostru este sa dam clientilor programe utile, asigurandu-ne ca afacerea este profitabila pentru Yahoo, o companie bazata in primul rand pe obtinerea profitului din reclame", se arata intr-o declaratie a reprezentantilor Yahoo.
Compania nu a oferit detalii despre ce se va intampla odata ce proiectul a iesit din faza de teste, sustinand ca planurile vor fi facute ulterior.
Yahoo a concediat saptamana trecuta 1.520 de angajati si revede acum intreaga activitate pentru a decide care trebuie pastrate. Presiunile financiare s-au inrautatit odata cu criza economica si previziunile nu sunt foarte optimiste in ceea ce priveste advertising-ul online.
Principalul rival al Yahoo, Google, afiseaza mesaje publicitare care sunt selectate in functie de continutul e-mail-urilor, insa reclamele din Yahoo Messenger nu sunt selectate in acest fel.
"Reclama apare cel mult o data pe zi si se retrage automat pe masura ce se desfasoara conversatia in fereastra de chat. Mesajele publicitare sunt testate acum in Yahoo Messenger versiunea 7 sau mai noi", potrivit reprezentantilor Yahoo.
Yahoo este in faza de testare cu un proiect de introducere a mesajelor publicitare in ferestrele de chat la programul Yahoo Messenger.
Pana acum, Yahoo nu a afisat mesaje publicitare dec