Ultimul episod din acest an al programului Amprenta a fost încredinţat lui Cosmin Manolescu. Dansator, coregraf şi excelent manager, lista realizărilor sale începând de prin 1996, când a urmat masterul european Managament des Entreprise Culturelle, este de-a dreptul impresionantă. Co-fondator, încă din 1994, al primei companii independente de dans contemporan de la noi din ţară, trupa Marginalii, realizată împreună cu Mihai Mihalcea, Florin Fieroiu şi Irina Costea, îşi creează în 1996 propria companie, Studioul D(ans) C(ultură) M(anagamet), care se transformă în anul următor în Fundaţia Culturală Proiect DCM, prin care realizează numeroase proiecte de talie internaţională, precum Festivalul Internaţional BucurESTi VEST, din 2001şi 2003 sau proiectele, tot europene, de formare profesională, Movement on the EDGE (2001, 2002), TerrainsFertiles (2005), MigrantBody (2006-2007), fiind, în acelaşi timp şi co-fondator al proiectului itinerant Balkan Dance Platform - toate aceste înfăptuiri fiind consemnate, fiecare la timpul său, în paginile acestei reviste. Deloc neglijabilă, contribuţia sa în crearea şi configurarea Centrului Naţional al Dansului Bucureşti a fost substanţială. Şi, o serie de premii internaţionale au venit să răsplătească creaţiile sale, dintre care am consemnat, tot în paginile României literare, Premiul SACD Paris şi Sogeta Monte Carlo, pentru cel mai bun proiect multi/media/instalaţie/spectacol - Don't ask the blond, obţinut în 2004.
Spaţiul şi timpul, acordat de Centrul Naţional al Dansului Bucureşti Amprentei sale, au fost puse de Cosmin Manolescu sub semnul dialogului, între artişti, dar şi cu publicul, cu critica, cu operatorii culturali, cu finanţatorii. Şi, aşa cum era de aşteptat de la o persoană cu multiple preocupări, el s-a prezentat în calitate de dansator, de coregraf, dar şi de manager, în cadrul acestei ediţii a Amprentei desfă