10 angajate de la Marks & Spencer, cu varste cuprinse intre 18 si 51 de ani, au lasat deoparte inhibitiile si au acceptat sa pozeze nud pentru o cauza nobila.
Banii rezultati din vanzarea vederilor de Craciun vor fi donati unei fundatii care lupta pentru bolnavii de Alzheimer, relateaza Daily Mail. Ideea acestei campanii, in cadrul careia vor fi scoase la vanzare vederi de Craciun cu 2,50 lire sterline, a venit dupa ce o ruda a unui angajat de la Marks & Spencer a fost diagnosticata cu aceasta boala.
Daca, la inceput, angajatele-modele erau inlemnite de teama doar gandindu-se ca trebuie sa se dezbrace, dupa ce stilistii si-au facut treaba, totul a devenit mai roz, iar increderea angajatelor in ele insele a crescut pana intr-atat incat sedinta s-a transformat intr-o sueta intre prietene.
Baloanele roz, ghirlandele si umbrele si-au facut treaba, astfel ca cele mai intime locuri ale modelelor au ramas, in continuare, ascunse.
10 angajate de la Marks & Spencer, cu varste cuprinse intre 18 si 51 de ani, au lasat deoparte inhibitiile si au acceptat sa pozeze nud pentru o cauza nobila.
Banii rezultati din vanzarea vederilor de Craciun vor fi donati unei fundatii care lupta pentru bolnavii de Alzheimer, relateaza Daily Mail. Ideea acestei campanii, in cadrul careia vor fi scoase la vanzare vederi de Craciun cu 2,50 lire sterline, a venit dupa ce o ruda a unui angajat de la Marks & Spencer a fost diagnosticata cu aceasta boala.
Daca, la inceput, angajatele-modele erau inlemnite de teama doar gandindu-se ca trebuie sa se dezbrace, dupa ce stilistii si-au facut treaba, totul a devenit mai roz, iar increderea angajatelor in ele insele a crescut pana intr-atat incat sedinta s-a transformat intr-o sueta intre prietene.
Baloanele roz, ghirlandele si umbrele si-au facut treaba, astfel ca cele m