„Puţine, dar bune“, acesta este motoul pentru cadourile de Crăciun din acest an.
Nici tolba lui Moş Crăciun nu a rămas indiferentă la criza economică globală. Însă, nici măcar în aceste condiţii, nimeni nu este dispus să renunţe la tradiţia îndrăgitelor cadouri. Chiar dacă vor fi mai puţine şi mai „sobre“, cert este că şi în acest an ceva mai greu vom avea parte de daruri. De data asta însă, europenii, şi nu numai, au optat pentru cadouri de o calitate mult mai bună.
Potrivit unui studiu realizat de Future Concept Lab, în preferinţele europenilor, articolele vestimentare şi accesoriile ocupă locul întâi, urmate de cărţi, CD-uri şi DVD-uri. În creştere este şi numărul persoanelor care vor să dăruiască mâncare şi produse alimentare.
În ceea ce priveşte criza economică, mai mult de jumătate dintre persoanele intervievate sunt convinse că, folosind inteligenţa şi fructificând la maximum propria experienţă, nu este greu de trăit nici cu bani puţini.
Moşul îşi face cumpărăturile de pe internet
Un ajutor de nădejde în această perioadă extrem de aglomerată este, ca de obicei, internetul. Aşa numitul „e-commerce“ considerat în multe ţări o adevărată soluţie pentru a înfrunta criza economică, câştigă tot mai mult spaţiu printre internauţii de pe Bătrânul Continent. „Astăzi, criza economică poate readuce în prim-plan avantajele internetului. Unul dintre avantajele comerţului on line este simplitatea. Dacă ştii să navighezi pe un site oarecare, atunci ştii să faci şi cumpărături on line. În plus, cumpărăturile pe internet sunt convenabile pentru că economiseşti timp. Scapi de trafic şi de cozile de la casă. În trei minute cumperi un frigider, pentru că pe internet nu ai limite. Alt avantaj demn de luat în seamnă este faptul că putem economisi bani, având în vedere că preţurile sunt mai mici decât în magazinele tradiţionale. În plus, livra