Din cei 4.000 de Moş Crăciuni promişi de edilul-şef, doar 2.000 s-au înscris pe site-ul de recrutare. Primarul general, Sorin Oprescu, a anunţat că Bucureştiul va încerca mâine să doboare primul record mondial, din cele trei propuse. Recrutarea Moşilor a început de săptămâna aceasta, însă bucureştenii nu s-au înghesuit să capete un costum gratis ca să facă, în schimb, animaţie prin Capitală.
Compania Coca-Cola, cu care Primăria Capitalei este în parteneriat pentru doborârea recordului, se ocupă de această recrutare a 4.000 de Moş Crăciuni pe care primarul general îi vrea pe străzi de mâine.
Recrutare cu vorba bună
Astfel, au lansat un site pe care îl poate accesa oricine doreşte să se înscrie la acţiune. Potrivit acestei pagini web, Primăria Capitalei şi Coca-Cola vor oferi fiecărui participant costumul de Moş, plus sacul plin de cadouri ce urmează a fi împărţite pe străzile Bucureştiului. “Îi convingem să se înscrie, spunându-le că aceasta este o perioadă când trebuie să fie mai buni. Noi le oferim participanţilor costumul şi cadourile”, a spus ieri Nadina Nedelea, consiliera de imagine a primarului general Sorin Oprescu.
Ieri-dimineaţă, pe site-ul marsulmosilor.ro nu era înscris nimeni. Pe prima pagină scria cu litere mari “Zile rămase: două, participanţi înscrişi: 0”.
După câteva ore însă, cifra a ajuns la surprinzătorul 1.775. Indiferent de numărul voluntarilor, punctul şi ora de plecare ale Moş Crăciunilor prin Capitală sunt deja stabilite: Piaţa Constituţiei, la ora 12.00. “Cea mai frumoasă surpriză pe care le-am pregătit-o micuţilor este întâlnirea cu Moş Crăciun. Şi nu unul, ci 4.000 de Moşi vor defila pe străzile Bucureştiului”, a declarat edilul-şef Sorin Oprescu, la lansarea programului de iarnă.
Costul total al evenimentelor de Crăciun ajunge la cinci milioane de lei,