Sfârşitul de an înseamnă şi pentru unele agenţii de publicitate momentul cel mai potrivit pentru a se implica în acţiuni caritabile, în beneficiul copiilor. Unele agenţii au o tradiţie deja în acest sens şi premii obţinute la competiţii internaţionale, altele sunt la început de drum.
Brăduţul realizat pro bono de creatoarea de modă Venera Harapu
Pe site-ul "cinevazambeste.ro" 10 copii îşi spun povestea. Cu un click o poţi afla şi tot cu un click îi poţi face să zâmbească instantaneu, pentru că poţi dona online, prin intermediul cardului sau prin SMS, o anumită sumă. Agenţia Next Advertising a ales să realizeze online campania, pentru că se potriveşte mai bine cu ritmul de viaţă actual. "Trăim într-o lume grăbită, mereu în criză de timp, dar interconectată cu tehnologia, aşa că ne vine mai uşor să facem multe lucruri şi chiar să ajutăm pe... internet.
De aceea, ne-a venit această idee, am dorit să simplificăm, astfel, mecanismul prin care oamenii pot ajuta", a spus Andrei Chirica, PR Booster la Next Advertising. Site-ul este realizat în colaborare cu Jason Lucero, un ilustrator în stil manga. Copiii sunt înfăţişaţi iniţial în ipostaze triste, un click fiind suficient să le lumineze chipul. În momentul redactării acestui articol se strânseseră în sacul de cadouri al micuţilor 2.311 lei din suma necesară de 100.000. "Sunt copii care au nevoie de îngrijire constantă şi mai ales de multă dragoste. Fundaţia CiD ajută aceşti copii să zâmbească, să vorbească, să meargă, să se bucure de fiecare clipă a copilăriei. Însă CiD are nevoie şi de ajutorul vostru. Ajută şi tu! Când ajuţi cineva zâmbeşte", a declarat Valentina Zaharia, director executiv la Fundaţia Copii în Dificultate.
INVESTIŢIE ÎN PERFORMANŢĂ
Agenţia Babel Communications sprijină, alături de Fundaţia Chance for life, copiii cu potenţial ce provin din famil