Compania canadiana Research In Motion, producatorul dispozitivelor BlackBerry, a inregistrat venituri in crestere cu 66% in trimestrul fiscal incheiat pe 29 de noiembrie si estimeaza vanzari sustinute in perioada urmatoare, pe fondul cererii ridicata din sezonul de sarbatori, scrie Wall Street Journal. Compania a anuntat venituri de 2,78 mld. dolari (2 mld. euro) in al treilea trimestru, in crestere cu 66% fata de nivelul de 1,67 mld. dolari (1,2 mld. euro) raportat in perioada similara din 2007. Research In Motion a castigat 2,6 milioane de clienti noi, marindu-si baza totala cu 14% fata de trimestrul trecut, la 21 de milioane abonati. Profitul net a urcat cu 7% in T3, de la 370,5 mil. dolari, sau 65 de centi pe actiune la 396,3 mil. dolari, sau 69 de centi pe actiune (267 – 286 mil. euro). Oficialii RIM au precizat ca au avut un debut puternic in noul trimestru, in ciuda stiuatiei economice internationale. Compania anticipeaza vanzari intre 3,3 si 3,5 mld. dolari (2,4 – 2,5 mld. euro) in al patrulea trimestru (care se incheie pe 28 februarie 2009), precum si cresterea bazei de abonati cu 2,9 milioane. Profitul va fi de 83 – 91 de centi pe actiune.
Compania canadiana Research In Motion, producatorul dispozitivelor BlackBerry, a inregistrat venituri in crestere cu 66% in trimestrul fiscal incheiat pe 29 de noiembrie si estimeaza vanzari sustinute in perioada urmatoare, pe fondul cererii ridicata din sezonul de sarbatori, scrie Wall Street Journal. Compania a anuntat venituri de 2,78 mld. dolari (2 mld. euro) in al treilea trimestru, in crestere cu 66% fata de nivelul de 1,67 mld. dolari (1,2 mld. euro) raportat in perioada similara din 2007. Research In Motion a castigat 2,6 milioane de clienti noi, marindu-si baza totala cu 14% fata de trimestrul trecut, la 21 de milioane abonati. Profitul net a urcat cu 7% in T3, de la 370,5 mil. dolari, sau