Chiar dacă presupun distracţie, petrecerile de la birou necesită un comportament moderat, mai ales că, pe lângă colegi, la eveniment pot fi invitaţi şi colaboratori.Petrecerea de Sărbători este unul dintre evenimentele nelipsite din majoritatea firmelor. Chiar dacă este un eveniment care încearcă să îi apropie pe angajaţi, uneori, companiile decid să invite şi colaboratorii. Aceste petreceri sunt legate de mediul de lucru şi orice comportament vă va diferenţia într-un mod sau altul faţă de ceilalţi. Unul dintre motivele pentru care se organizează astfel de evenimente este tocmai pentru a vedea şi cealaltă faţă a colegilor (echilibru, chef de distracţie, amuzament). Drept urmare, specialiştii în resurse umane vă sfătuiesc ca, pentru a avea succes la locul de muncă, să vă comportaţi cumpătat. „Petrecerea este un eveniment social. Profitaţi de această ocazie şi comunicaţi cu toţi colegii şi clienţii. Este un moment bun, prin care vă puteţi arăta mulţumirea faţă de ei, faţă de serviciile companiei, de ajutorul în echipa de care beneficiaţi alături de colegii dumneavoastră şi de fidelitatea clienţilor“, notează www.ele.ro.
Alegeţi cu grijă ţinuta Fiind un eveniment social, trebuie să aveţi în vedere o serie de elemente. Faceţi tot posibilul să vă îmbrăcaţi corespunzător - dacă petrecerea este formală, aveţi grijă să purtaţi haine formale (dacă petrecerea are loc imediat după programul de lucru şi nu aveţi timp să mergeţi acasă, asiguraţi-vă că aveţi haine de schimb la dumneavoastră). „Nu purtaţi haine foarte scumpe sau prea decoltate. Pentru petrecerile de la birou nu sunt potrivite“, spun specialiştii.
„Evitaţi consumul de alcool“ Alt sfat este şi acela de a fi punctual, iar dacă se întâmplă să întârziaţi, aveţi grijă să anunţaţi. Şi, odată ajunşi la locul unde se ţine petrecerea, trebuie să aveţi grijă cum vă comportaţi. „Evitaţi, pe cât posibil, consum