La această ediţie a Salonului de Vehicule Comerciale de la Hanovra au strălucit nu numai producătorii de camioane din Europa.
E normal că şi cei veniţi de pe alte continente au încercat să lase o impresie bună. Un astfel de exemplu este producătorul japonez Isuzu, care a adus la show cea de-a şasea generaţie a camionului uşor "N-Series". Asta alături de mai puţin cunoscutul pick-up D-MAX.Noul design al camionetei Isuzu se "învârte" în jurul grilei faţă cu şase fante, ceea ce a dat numele de concept hexapod, care va deveni o trăsătură distinctă a tuturor modelelor Isuzu lansate de acum încolo.
Stilul interior al cabinei noii generaţii de camioane oferă nu numai îmbunătăţiri vizuale, ci şi practice.
Datorită studiilor aerodinamice extinse şi integrării antenei într-una dintre coloanele A, fluxul de aer este dirijat în aşa fel încât zgomotele şi stropirea cu noroi şi apă sunt reduse la minimum.
Gama extinsă de modele cuprinde acum două noi cabine pentru o mai mare flexibilitate.
Cea mai mare versiune are o lăţime exterioară de 2.040 mm şi oferă unul dintre cele mai mari spaţii în interior din clasă.
Această cabină este disponibilă în varianta pentru trei persoane sau şapte.
Tot în gama N-Series a mai fost adăugată o cabină mai subţire, de 1.815 mm. Şi aceasta este disponibilă pentru trei sau şase ocupanţi şi este destinată în special aplicaţiilor urbane.
Tehnologia diesel este o competenţă a Isuzu recunoscută în toată lumea.
Pentru această gamă sunt disponibile două motoare din generaţia "D-Core", tehnologia este una bazată pe patru valve, injecţie common rail, turbină cu geometrie variabilă şi intercooler.
Categoriile de camioane cuprinse între 3,5 şi 6,2 tone au un motor de trei litri şi 150 cai.
Cele de 7.5 tone au o versiune de unitate propulsoare de 5,2 litri care dezvoltă 190 de cai putere.
Deşi motoarele