Dupa retragerea Honda din Formula 1 si a celor de la Subaru din WRC, toata lumea astepta momentul in care un alt constructor nipon, Toyota, sa parasesca lumea sporturilor cu motor. John Howett, presedintele diviziei Racing, surprinde insa si anunta ca Toyota nu va parasi lumea Marelui Circ, in pofida dificultatilor financiare cu care se confrunta.
Cu pierderi record ce vor depasi un miliard jumatate de dolari in urmatorul trimestru, Toyota nu vrea sa renunte la F1, echipa urmand sa se alinieze la startul noului sezon 2009.
"Schimbarea din economia mondiala este una intalnita poate o data la 100 de ani. Cu toate dificultatile, vom continua in Formula 1 si in celelalte sporturi cu motor prin reducerea costurilor", a precizat presedintele Toyota Motors, Katsuaki Watanabe. Dupa retragerea Honda din Formula 1 si a celor de la Subaru din WRC, toata lumea astepta momentul in care un alt constructor nipon, Toyota, sa parasesca lumea sporturilor cu motor. John Howett, presedintele diviziei Racing, surprinde insa si anunta ca Toyota nu va parasi lumea Marelui Circ, in pofida dificultatilor financiare cu care se confrunta.
Cu pierderi record ce vor depasi un miliard jumatate de dolari in urmatorul trimestru, Toyota nu vrea sa renunte la F1, echipa urmand sa se alinieze la startul noului sezon 2009.
"Schimbarea din economia mondiala este una intalnita poate o data la 100 de ani. Cu toate dificultatile, vom continua in Formula 1 si in celelalte sporturi cu motor prin reducerea costurilor", a precizat presedintele Toyota Motors, Katsuaki Watanabe.