Febra cumparaturilor din marile magazine ia sfarsit odata cu venirea lui Mos Craciun. Cumparaturile online insa sunt in plina dezvoltare, iar expertii apreciaza ca in ziua de Craciun, cinci milioane de cumparatori vor fi online pentru a prinde ultimele reduceri.
Marcile celebre de imbracaminte si incaltaminte, sport sau elegante sunt cele mai vizate, mai ales ca in aceasta perioada ele practica si o reducere semnificativa de sezon, informeaza Dailymail.co.uk.
Tocmai de aceea, magazinele online fac reduceri si mai mari dupa perioada Craciunului. Seara de Revelion este o ocazie potrivita pentru a reinnoi garderoba, iar marile branduri profita de acest lucru.
Expertii americani sunt de parere ca, anul acesta, populatia va fi impartita intre biserica si cumparaturile online, intr-o proportie egala.
Febra cumparaturilor din marile magazine ia sfarsit odata cu venirea lui Mos Craciun. Cumparaturile online insa sunt in plina dezvoltare, iar expertii apreciaza ca in ziua de Craciun, cinci milioane de cumparatori vor fi online pentru a prinde ultimele reduceri.
Marcile celebre de imbracaminte si incaltaminte, sport sau elegante sunt cele mai vizate, mai ales ca in aceasta perioada ele practica si o reducere semnificativa de sezon, informeaza Dailymail.co.uk.
Tocmai de aceea, magazinele online fac reduceri si mai mari dupa perioada Craciunului. Seara de Revelion este o ocazie potrivita pentru a reinnoi garderoba, iar marile branduri profita de acest lucru.
Expertii americani sunt de parere ca, anul acesta, populatia va fi impartita intre biserica si cumparaturile online, intr-o proportie egala.