D-ALE MOŞULUI. La Leonidas, în Dorobanţi, găsiţi 80 de sortimente de ciocolată care se topeşte în gură, dar dizolvă şi banii din portofele.
Pe Dorobanţi, în buricul fiţos al Capitalei, e un magazin micuţ, branduit cu sigla spartanului Leonidas. Oamenii care îi trec pragul sunt de trei feluri: potenţii financiar, pentru care gustul rafinat nu are un preţ, pasionaţii de ciocolată, în viziunea cărora pralina face toţi banii, şi cei care vor ciocolata belgiană ambalată în aşa fel încât să îndulcească mutra acră a vreunui doctor sau funcţionar. Mihaela Toma, deţinătoarea magazinului, îi iubeşte pe toţi la fel, dar recunoaşte că îi stârneşte o emoţie aparte o femeie la vreo 30 de ani, căreia i se luminează ochii când intră în magazin. „Îşi cumpără câteva bomboane şi povesteşte că le savurează în pat, citind o carte bună, lângă pisică“, îşi descrie Mihaela clientul de suflet.
Magazinul a împlinit de curând un an de la deschidere şi numără 80 de sortimente de ciocolată belgiană. Nu a fost deschis dintr-o pasiune copilărească a Mihaelei, ci mai degrabă din dorinţa de a avea o afacere proprie într-un alt domeniu. „Aveam deja o firmă de publicitate şi ceva bani, nu prea mulţi. M-am gândit la o afacere şi, împreună cu asociata mea, Andreea Konrad, am ajuns la ciocolată. Am gustat mai multe tipuri, dar ne-am îndrăgostit de Leonidas“, povesteşte Mihaela, neascunzând faptul că nici acum, după ce magazinul deschis în franciză îşi are deja clienţii fideli, nu pleacă acasă cu bani.
Satisfacţia cea mai mare i-o dau cutiile micuţe, din mătase sau din piele, în care se răsfaţă bomboanele cu arome de tot soiul: cafea, lichior de avocado sau vanilie, caramel, portocale, cocos sau fructul pasiunii.
Să faci clientul să-i plouă-n gură
Un kilogram de ciocolată costă 168 de lei. Preţul a întors pe tocuri câteva dintre vedetele car