În plină recesiune economică, americanii apelează tot mai des la jucării sexuale. Sursa: EVZ
În lupta împotriva crizei financiare, plăcerea şi libidoul sunt aliaţi redutabili, care pot salva industrii întregi. O dovadă în acest sens este şi pasiunea americanilor pentru jucării erotice, vedeta fiind Gigi, un vibrator de 109 dolari, disponibil în culorile roz şi alb, care înregistrează vânzări-record, relatează AFP.
Potrivit oficialilor „Babeland“, un sex-shop din New York unde se comercializează produse de lux, Gigi „s-a vândut atât de bine, încât am epuizat stocurile“. „Vânză rile noastre din magazine şi de pe internet au crescut cu 7% în ultimele trei luni, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut“, anunţă Claire Cavanah, cofondatoare a companiei „Babeland“.
În plus, cea mai intensă activitate a firmei a coincis cu debutul crizei financiare, la puţin timp după prăbuşirea gigantului asigură rilor AIG, în septembrie. „Eu cred că este o reacţie la angoasă, un reflex al cuibului. Este aceeaşi reacţie ca aceea de după atacurile de la 11 septembrie 2001, când oamenii erau foarte speriaţi“ şi stăteau mai mult acasă, subliniază Claire Cavanah.
Analiştii economici susţin că un număr tot mai mare de americani sfidează tendinţa generală de scădere a consumului, alegând să-şi îmbunătăţească viaţa sexuală.