Sagit Tzur Lahav, vicepreşedintele pe divizia de marketing a Tnuva România, speră să fie aproape de consumatorul român, care are preferinţe atipice. Decizia de a intra într-un business de la zero, acum patru ani, a fost considerată de managerul Tnuva o mare provocare. Originea română a făcut mai uşoară adaptarea. La 42 de ani, Sagit Tzur Lahav are o privire ageră, de om mereu în acţiune, asta şi pentru că are acasă trei fetiţe pentru care trebuie să fie mereu o femeie dinamică.
Face parte din echipa Tnuva România încă de la început, adică de aproape patru ani, post pentru care s-a oferit voluntară, deşi avea funcţia de Business Manager pentru întreaga categorie de produse lactate proaspete din Israel.
Decizia de a intra într-un business de la zero a fost considerată de managerul Tnuva o mare provocare, însă a avut probabil legătură şi cu faptul că ambii părinţi ai lui Lahav sunt născuţi în România.
Situaţie financiară nesigură
“În ceea ce priveşte situaţia financiară generală, precum toată lumea, credem că este una nesigură, concluzia noastră fiind că va trebui să acţionăm corect, în concordanţă cu ideea noastră de a fi aproape de consumatori, gata să le răspundem nevoilor”, spune managerul Tnuva.
În opinia lui Lahav, piaţa din România este reprezentată doar de consumatorii români, ceea ce o face unică. “Piaţa este caracterizată ca fiind una deschisă, cu perspective, foarte dinamică, în care se găsesc şi sunt apreciate produsele de calitate.
Consumatorii români apreciază calitatea şi stiu exact cum ar trebui definită în termeni de produse lactate”, consideră Lahav. De asemenea, românii sunt deschişi să încerce lucruri noi, ca să-şi dezvolte preferinţele şi obiceiurile de consum.
Tnuva România a fost fondată în anul 2003 de către Tnuva Israel, cea mai mare companie prod