Licitaţiile pentru obţinerea drepturilor de difuzare ale meciurilor din Liga I şi Cupa UEFA au fost evenimentele care au agitat piaţa media anul acesta. Industria media din România a fost împărţită între lupta pentru drepturile de difuzare ale meciurilor, lansări de posturi radio şi disponibilizări pe ultima sută de metri. Dacă ar fi să se dea distincţii, licitaţia pentru drepturile de transmitere pe trei ani a meciurilor din Liga I poate fi considerată evenimentul anului 2008. Nu doar pentru agitaţia creată în piaţa media, ci şi pentru suma spectaculoasă cu care au fost cumpărate aceste drepturi.
Competiţia în care s-au înscris unele dintre cele mai mari grupuri media a fost câştigată, în cele din urmă, de consorţiul Antena 1 – RCS&RDS pentru suma de 102 milioane de euro. Şi pentru că avea nevoie de un suport pentru pachetul fotbalistic obţinut, trustul Intact a lansat la sfârşitul lunii iulie postul GSPTV, dezvoltat pe o platformă digitală.
Piaţa de televiziune s-a îmbogăţit abia spre sfârşitul anului cu noi posturi tv: Societatea Română de Televiziune a lansat TVR3, un post generalist axat pe informaţii din teritoriu, iar Realitatea-Caţavencu a scos pe piaţă, pe 19 decembrie, CineStar, un pachet de trei canale de film, Action Star, Comedy Star şi CineStar, coordonat de Bogdan Chiriţoiu.
În plus, trustul lui Sorin Ovidiu Vântu a deschis în 2008 cinci posturi tv locale în Cluj, Braşov, Târgu Mureş, Sibiu şi Timişoara, făcându-le uitate pe cele din Spania şi Italia pe care le anunţase cu surle şi trâmbiţe.
Spre sfârşitul lui 2008, criza financiară şi-a făcut simţită prezenţa şi în trusturile de televiziune autohtone. Dacă în prima jumătate a acestui an MediaPro şi-a consolidat poziţia pe piaţă, achiziţionând drepturile de difuzare ale meciurilor din Cupa UEFA, în cea de-a doua jumătate, grupul a început seria co