Echipa din Serie A, Udinese, a acceptat propunerea concernului Renault de a juca cu noile tricouri pentru a mări notorietatea brandului românesc în Peninsulă. Partida de duminică seară AC Milan-Udinese, scor 5-1, a coincis şi cu debutul brandului Dacia în fotbalul Italian. În urma contractului semnat între Renault Italia şi echipa italiană de fotbal Udinese, numele constructorului din Mioveni, precum şi noua siglă a acestuia vor apărea pe cele trei rânduri de tricouri, pe echipamentul de antrenament şi pe panourile publicitare de pe stadion.
Este pentru prima oară când o marcă românească ajunge să fie promovată în Serie A.
„Această sponsorizare reprezintă pentru noi ocazia de a avea un nume important pe tricoul acestei echipe.
Vom ajuta şi noi să mărim notorietatea brandului Dacia pe piaţa italiană, o marcă accesibilă în contextul unor vânzări auto în scădere“, a declarat Andreea Baracco, directorul de comunicare al Renault Italia, una dintre diviziile acţionarului majoritar la Dacia.
„Ne dă o mare satisfacţie alăturarea imaginii noastre de cea a unui tânăr şi dinamic brand, care se diferenţiază în peisajul automobilistic prin strategia preţului redus“, a spus şi Leonardo Pietro, director general la Udinese.
Potrivit directorului de comunicare al Dacia, Liviu Ion, bugetul de marketing al Renault Italia este separat de cel al uzinei Dacia sau al Renault România, iar modul în care acesta este folosit este decis de divizia din Peninsulă a producătorului auto francez. „Dacia nu participă financiar la această sponsorizare“, a precizat Ion.
„Dacia are succes în Italia pentru că nu toţi italienii îşi permit maşini scumpe. Pe de altă parte, în Italia trăiesc, cu sau fără acte, circa un milion de români“, mai spune şeful de comunicare al Dacia.
În fotbal, doar FC Argeş şi Dacia M