Splendid Media si Media Mall sunt singurele firme ramase in concursul organizat de TVR saptamana aceasta, pentru selectarea regiei care va administra in urmatorii trei ani spatiul publicitar pe posturile publice de televiziune. Alte doua regii, ARBOmedia si DBV Media House, care isi manifestasera la randul lor interesul in acest sens, au renuntat sa mai ia parte la selectia de oferte. TVR a invitat si Ars Advertising, agentie care, potrivit Paginii de media, nu s-a prezentat la concurs, desi reprezentantii TVR spun ca asteapta in continuare oferte, "zilele acestea".
In urma anularii licitatiei publice pentru selectarea unui administrator al publicitatii TVR, televiziunea publica a anuntat saptamana trecuta ca apeleaza la procedura selectiei de oferte. Insa regiile au fost invitate foarte tarziu sa-si prezinte ofertele, fapt pentru care luni s-a prezentat la TVR numai Splendid Media, regia care vinde din 2005 publicitatea TVR, iar miercuri este programata regia Media Mall, care are in portofoliu posturile Animax si Minimax si statiile locale ale Realitatii TV.
Conform cerintelor TVR, regia selectata trebuie sa renunte la orice alt canal de televiziune pe care il are in portofoliul sau de vanzari. Exclusivitatea in vanzarea publicitatii este o conditie-cheie a TVR, pentru care, de altfel, C.L.I.R. Media - regia ce asigura vanzarile de publicitate pentru posturile trustului Intact si care a contestat principiul exclusivitatii, determinand anularea licitatiei demarate initial de TVR - nu a mai fost invitata sa isi prezinte oferta.
Din comisia care a analizat ofertele Splendid Media si Media Mall au facut parte Alexandru Sassu - presedintele-director general al SRTv, Simona Dobrescu, director de Marketing si Vanzari, Remus Codreanu din partea Departamentului Juridic, Cipriana Voicu, sefa Directiei Economice si Marioara Dudu, responsabila L