Milioane de romåni socializează, citesc presa sau se documentează zilnic pe internet. Ce anume trebuie să incluzi în campaniile online de anul viitor pentru a cåştiga atenţia consumatorilor online afli de la specialiştii în marketing. Cåţi dintre cei pe care îi cunoaşteţi mai urmăresc calupurile de publicitate TV? Dacă în Romånia numărul lor este încă destul de ridicat, în ţările cu o economie dezvoltată, precum Marea Britanie, Germania, Franţa sau
Milioane de romåni socializează, citesc presa sau se documentează zilnic pe internet. Ce anume trebuie să incluzi în campaniile online de anul viitor pentru a cåştiga atenţia consumatorilor online afli de la specialiştii în marketing.
Cåţi dintre cei pe care îi cunoaşteţi mai urmăresc calupurile de publicitate TV? Dacă în Romånia numărul lor este încă destul de ridicat, în ţările cu o economie dezvoltată, precum Marea Britanie, Germania, Franţa sau Statele Unite ale Americii, atitudinea consumatorilor faţă de comunicarea brandurilor s-a schimbat pånă la a evita acele produse care „agresează“ publicul prin repetare. Astfel de reacţii pun în discuţie eficienţa spoturilor şi bugetele ridicate pe care acestea le primesc din partea advertiserilor.
„În acest context, la nivel mondial, cuvintele de ordine vor fi în anul viitor interactivitatea şi publicitatea online“, spune Stefan Kolle, partener al FutureLab, una dintre cele mai apreciate companii de consultanţă şi strategie, la nivel internaţional, pentru inovaţia în strategii de marketing şi comunicare.
Pånă la găsirea celei mai bune strategii de marketing pentru compania ta, trebuie să afli mai întåi care sunt nevoile consumatorilor, cum percep ei brandurile companiei şi apoi, pe baza acestor date, să comunici într-un mod relevant cu publicul.
Soluţii în vremuri de criză
Dat fiind contextul internaţional şi reducerile bugetelor de marketi