4.000 de moşi pe străzile capitalei Pe 21 decembrie, Coca-Cola Romånia şi Primăria Municipiului Bucureşti au organizat marşul Moşilor, cu intenţia declarată de a strånge nu mai puţin de 4.000 de participanţi, pentru a doborî recordul mondial în materie consemnat de Guinness Book of World Records. Iniţiativa, sponsorizată în totalitate de Coca-Cola, este o premieră pentru ţara noastră. La data închiderii ediţiei, cu două zile înainte de eveniment, se înscrises
4.000 de moşi pe străzile capitalei
Pe 21 decembrie, Coca-Cola Romånia şi Primăria Municipiului Bucureşti au organizat marşul Moşilor, cu intenţia declarată de a strånge nu mai puţin de 4.000 de participanţi, pentru a doborî recordul mondial în materie consemnat de Guinness Book of World Records. Iniţiativa, sponsorizată în totalitate de Coca-Cola, este o premieră pentru ţara noastră. La data închiderii ediţiei, cu două zile înainte de eveniment, se înscriseseră deja 1.474 de Moşi. Din păcate, recordul mondial anterior omologat de Guinness Book s-a înregistrat anul trecut în localitatea Derry City, în Irlanda de Nord, cånd 12.965 de Moşi au defilat pe străzile oraşului; pe 14 decembrie 2008, peste 14.000 de Moşi au sfidat ploaia deasă în oraşul Porto, din Portugalia, recordul nefiind încă omologat (foto). Avem însă şanse la un alt record: pe 27 decembrie, bucureştenii ar putea månca din cel mai lung cårnat din lume, acţiunea fiind sponsorizată integral de compania Caroli. O zi mai tårziu, locuitorii Capitalei îşi vor încerca norocul cu cel mai lung tort din lume, tentativa fiind, la fel, sponsorizată integral de agenţia de publicitate McCann Erickson şi de clienţii acesteia.
BLOCAJ -Immoeast trage pe dreapta 54 de proiecte din Romånia
Immoeast, dezvoltator imobiliar austriac, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de profil din Romånia, a anunţat că amånă sau anulează 54 de proi