Clientii Bancpost au fost tinta unei tentative de frauda de tip phishing, fiind indrumati sa acceseze o pagina de internet similara cu cea oficiala a bancii. Clientii ar fi trebuit sa-si dezvaluie aici datele personale ale cardului.O parte a clinetilor banii au primit un mesaj numit "Bancpost va informeaza", potrivit caruia, serviciul Bancpost Fastbanking va fi obligatoriu si pentru clientii care au carduri Maestro Bancpost Millenium, incepand cu 1 ianuarie 2009. Acestia erau indemnati sa-si dec
Clientii Bancpost au fost tinta unei tentative de frauda de tip phishing, fiind indrumati sa acceseze o pagina de internet similara cu cea oficiala a bancii. Clientii ar fi trebuit sa-si dezvaluie aici datele personale ale cardului.
O parte a clinetilor banii au primit un mesaj numit "Bancpost va informeaza", potrivit caruia, serviciul Bancpost Fastbanking va fi obligatoriu si pentru clientii care au carduri Maestro Bancpost Millenium, incepand cu 1 ianuarie 2009. Acestia erau indemnati sa-si declare PIN-ul de card, data expirării si numarul acestuia.
Potrivit uunui cimunicat al bancii, deci au fost facute toate demersurile pentru inchiderea site-ului fals, exista in continuare posibilitatea ca un atac similar sa se repete.
Totodată, banca aminteşte că "deşi s-au făcut toate demersurile ca site-ul respectiv sa fie închis, există posibilitatea ca tentativa de fraudare să se repete" şi îşi avertizează clienţii să nu dea curs niciunei solicitări prin care li se cere să furnizeze date bancare personale confidenţiale.
"Securitatea sistemului Fastbanking nu a fost afectata niciun moment", se mai arata in comunicatul Bancpost.